Torsdagsmorgon och S club 7

Don't stop, nerver give up, hold your head high and reach the top. Let the world see what you have got, bring it all back to you...

Vilken nostalgi! Minns inte exakt om det var i slutet av femman eller sexan, men jag minns vad vi gjorde. Jag, Anna, Nadine och Matilda mimade till just den låten, Bring It All Back. Minns att vi pratade om att "mima är ju för småbarn, men vi gör det ju så bra så att då är det ju inte så pinsamt."... Haha underbart. Tränade under rasterna i flera veckor innan, och jag var fick vara den söta blonda tjejen, minns inte vad hon heter... Haha, jag fick alltid vara söta blonda tjejer när vi skulle mima! Fick ju alltid vara Emma i Spice Girls också, jag och mitt långa blonda hår... Kanske inte så söt, men jag försökte väl iaf! Hemskt att man alltid varit en sån teaterapa och gillat att stå inför folk. Fast alltid nervöst förstås, tänk OM det skulle gå dåligt? Haha, eller jag och Frida i Jocke Joakim, där vi spelade just honom.


Läste ett inlägg av ovan nämnda dam, Frida, igår. Om mycket i hennes liv och på många sätt känner jag ju igen mig, för mycket av hennes minnen är ju även mina minnen. Vi delade det mesta på den tiden, tänk att vi också faktiskt blev vuxna.. Trodde aldrig det skulle hända, men nu när det gjort det är det väl bara att acceptera. Tänk att vi båda två skulle sitta med varsin lägenhet, fast jobb och massa allmänna vuxenpoäng innan vi ens fyllde tjugo! Galet, galet. Pratade lite med Emelie igår också, var länge sedan jag träffade henne!

Så, en liten bild på mig här där jag sitter!  Petras status atm: trött!

image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback