Status: ont i nacken

Herrejävlar vad simmningen känns i nacken. Jag simmar ju som en j*kla hund, med huvudet över ytan till varje pris. Gillar inte det där med huvudet under vattnet, alls... Men jag simmade en del ryggsim också, antagligen det som gör att jag kan gå idag! Sedan körde vi ganska hårt på coren också (yes, jag fick komma dit) så det lär kännas i hela kroppen framåt eftermiddagen. Lugnt som sjutton på förmiddagen idag, så vi sa att vi inte behövde vara där förrens vid fem i halv idag, mycket trevligt.


Annars då? Jo, Patrik som skulle komma hit i helgen fick andra planer (sjuklingar på jobbet) och jag bytte då helg med Gäd,så imorgon ska jag jobba istället. Så får jag långledigt nästa helg och ledigt lördagen efter också. Weehoo ^^

Så, vad har hänt i världen? Ärligt talat så har jag inte reagerat på några nyheter alls på sistone, det har bara varit massa tråk. Var ju en femtonåring som blev mördad i Mora och det gjorde mig otroligt trött på omvärlden. Folk dör till höger och vänster, var även en äldre kvinna som blivit nerknuffad från en balkong av sin nittonårige son. Visst blir man ledsen?

För övrigt så måste jag bemöta Amandas gnäll i hennes blogg, klart vi ska åka till Ullared! Nästa måndag börjar jag sent, efter en ledig helg... kom hit på nästa söndag så åker vi måndag morgon. Puss på dig.

Nu ska jag flytta både mig och datorn.Vinkevink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback