Saker som gör en glad!

Det finns ett helt gäng saker i livet som gör mig alldeles glad, som är underbara genom att finnas till! Tyvärr uppskattas de inte alltid, man ser inte jämt vad det faktiskt finns omkring en.

Nya, rena lakan. Mackor med leverpastej och gurka. Utmattningen man känner efter ett träningspass. Ett par goda ord från någon på salongen. Ett skratt från någon man inte väntar sig. Ett sms från någon man inte hört av på ett tag. Ett nyskurat golv som blänker och luktar gott. När Fido kommer och kurrar. När mamma ringer och frågar om jag sovit gott. När mina vänner kallar mig sötnos. Ett mail med verkligt innehåll.

Det är de små sakerna som gör min dag rosa.

Tack, ni som ordnar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback