Lördag, morgen!

Uscha mig, Petra klantig. Jag ska ju som bekant jobba idag och lyckades igår smita ifrån jobbet innan jag hann ens tänka tanken "förnuft" och få en nyckel tills idag... mycket, mycket klantigt. Så, fick ringa chefen och be honom komma och låsa upp, kommer vara lagom roligt att träffa honom sedan >_<

Annars så kom somsagt Skinny på besök igårkväll, mycket trevligt. Är dock lite orolig, killen är typ smal som en sticka... har gött honom med mat och choklad, känner mig som värsta bullmamman! Får se vad han har för sig idag när jag går till jobbet, tack och lov så är det ju inte så lång stund... Bra, tycker jag. Uscha, jag blir typ konstig i kroppen av att äta rejäl kvällsmat! Igår åt vi pastagratäng med köttfärs, tomater och basilika, blev faktiskt rätt ok gott, är ju inte direkt en kock.

Vad annars? Jo, jag jobbar på att försöka få med Skinny ut på en drink ikväll, aldrig fel att komma ut en runda! Men känner jag honom rätt så blir det inte riktigt utgång i ordets rätta bemärkelse, haha. Vi får helt enkelt se!

En stor eloge till kusin vitamin för övrigt, fan vad roligt din blogg är att läsa! Återigen, en tips till andra, queenpanda.blogg.se <-- min kusin Amandas blogg.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack min sötnos

2008-02-16 @ 20:55:25
URL: http://queenpanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback