Linda Bengtzing är kort

... och himla söt. Träffade henne igår, hon spelade här på hotellet igår. Självklart var jag tvungen att vara framme och säga hej och berömma hennes frisyr (fan vad snygg hon är i kort hår). Först var jag och Jenny inne på tjejtoaletten och då kom det in en kort figur i munktröja och mössa och jag tittade lite snett. Menar, vilken vanliga människa går på krogen iklädd myskläder? Så jag konstaterade fort att det bara MÅSTE vara Linda och vi fnissade lite. Dock inte roligt att hoppa på en kändis på toan, lite jäkla respekt får man faktiskt ha.

Sedan spelade hon lite granna, fast jag tyckte inte hon var sådär toppen tyvärr. Verkade som att hon var lite nervös. Förbandet var dock grymma, älskar liveband! Dom spelade lite Bon Jovi och saker åt det hållet, jag bara mös. Spelade in lite film på digitalkameran, tyvärr suger ljudet litegrenna. Trist, right?

Nu har jag precis legat här i soffan och tittat på melodifestivalen. BWO och Frida gick vidare. Jag är mycket, mycket nöjd. Den här omgången hade jag iofs inte någon jag absolut inte gillade, alla höll ganska bra standard. Och underbara Björn Gustafson i pausen, med sin kärlekslåt till Carina Berg. Kan man annat än älska den killen? (dessutom visade han upp en packe magrutor som gjorde mig knäsvag ;))

Måste bara berätta en liten sak, jag har sett Gislaveds snyggaste kille! (Egentligen bor han väl en bit bort, men det är oväsentligt). Lång, ett otroligt leende, lite popfrilla, snygg kropp.. och igår, vita jeans, skjorta, pullover och slips. Dog jag eller? JA. Ge mig den killen, annars kommer jag inte kunna sova på evigheter, haha.

Har varit intellektuell och läst idag med, en deckare jag hittade bland farmors grejor. Död bland främlingar ( Deidre S Laiken) heter den och handlar om en ung flicka som mördas, och som blivit så illa misshandlad att hennes ansikte inte går att identifiera. Det är ingen som gör anspråk på henne och det finns inga tecken på vem hon kan vara. I bakgrunden ligger även en kärleks- och sex(!)historia mellan den ansvarige poliskommisarien och en terapeut som ibland hjälper honom i hans arbete. Mycket spännande bok, rekommenderas varmt!

Nu ska moppa få chansen att läsa det här ;) Puss på dig vännen!

Och på er andra också!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Erkänn att du läser för sexet ;) hihi.Fast iof läserjag en bok som heter Potensgivarna, så jag är väl inte mycket bättre :D

2008-02-24 @ 09:44:07
URL: http://queenpanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback