En morgonstressad flickas morgondagbok

Klockan är 8.54. Jag borde gå härifrån vid nio ungefär, men det kanske blir fem minuter senare idag.

Igår hade jag en ganska stressig idag, men fick mycket gjort. Jobb, hem på lunchen. Sedan att handla direkt efter jobbet, hem och dammsuga och torka golvet i köket, hallen och vardagsrummet. Så, det blev fräscht och fint.

Sedan körde jag fullständigt skiten ur mig själv på aerobicsen, jisses vad trött man får bli. Men det är roligt, nu har jag varit så många gånger där den tjejen leder så nu kan jag nästan alla steg. Man märker hur man blir bättre och bättre på att komma ihåg rörelserna och göra rätt. Go Petra, go Petra.

Sedan hem och städa lite mer (städade städskåpet, haha) och gosade lite med Fido. Sedan fastnade jag framför msn halva natten kändes det som, prata med Niclas Cutie Pie... Himla söt pojke det där.

Nu har jag tittat klart på en snutt youtubevideo med Jeff Dunham, Peanut och José Jalapeño. Grymt roligt! Lägger in den här så att ni också får njuta av humorn. Nu är klockan 9.04 och jag måste rusa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback