Badkruka?

Njae, faktiskt inte idag! Gick upp übertidigt (hade sagt till Dennis att jag ev. ville följa med honom idag), men när klockan ringde vid tjugo i sex kände jag att fan, jag orkar inte... Men sedan låg jag där och funderade och var plötsligt klarvaken. Så, jag gick upp, rotade reda på en bikini och begav mig till s(t)imhallen, i bil dock (nån måtta får det vara på nyttigheterna!). Väl där mötte jag upp Dennis, betalade avgiften och gick in i simhallen. Möttes där av en nersläckt hall, lugn panflöjtsmusik och en hel del människor som lugnt simmade runt. Jag simmade så mycket jag pallade (och undvek att drunkna) och sedan satte vi oss i en sk. ångbastu, något jag aldrig varit med om förut. Himla mysigt. Därefter dusch, fix och skjutsa Dennis inåt stan (klant som glömt rakhyveln hemma ;)) och sedan hem för frukost. Nu har jag ganska precis ätit och var tvungen att vila lite, blev himla mätt av att äta lite för fort. Men men!


image106

Nu funderar jag på vad man bäst har på sig på jobbet idag, funderar på om en tunika och jeans kanske vore något. Kan inte hjälpa det, gillar attt ha de där A-linjeformade tunikorna, det är lätt att dölja det mesta! :P

Nej, over and out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback