Hemma, äntligen!

Kom hem från mina föräldrar först idag. Varför? Jo, lagom till att vi packat in oss och allt i bilen igår så skulle självklart bilfan inte starta. Den bråkade lite redan i söndags, men jag trodde inte att det var allvarligt. Pär fick ju igång den igen.

Men nu ville den inte, alls. Så vi fick stanna tills idag och idag tog vi pappas ena bil hit istället. Köpa lite reservdelar och åka ner till Småland igen i helgen som kommer. Helvetesskit. Inte för att jag inte gillar småland, men det blir lite för bra när man träffar familjen HELA tiden. Skönt med privatliv, var helt underbart att komma hem faktiskt.

Nu står Pär och trampar på min orbitrek, iklädd strumpor, kalsonger och långärmad tröja. Sexyyyyy...

Och lite mat får vi snart. Tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback