Wake me up before you go-go!

Glad-låt, eller hur?

Så, snart slut på veckan igen! Känns jävligt konstigt att det är fredag, känns som måndag eftersom jag var ledig igår. Eller, ledig och ledig. Fick rätt fullt upp kan jag säga. Vaknade först till när Pär gick vid halv sju, sov sedan till typ nio. Sedan slöade jag en stund framför TV'n och gick sedan ner till samhället här i Kungälv, stannade lite på vägen och sådär. Sedan handlade jag lite på Bräckboden som ligger vid Göteborgs Kex-fabriken. Mycket spännande, och sedan lite på Maxi. Sedan kom jag på att jag glömt något viktigt nu när jag tänkte göra tsatziki: Gurka! Så jag fick vända om igen och köpa det med. Lite bitter och butter då, men det gick över. Sedan lagade jag mat till Pär när han kom hem, och han därinnan dessutom både dammsuga, torka av lite fönster (som Pär _aldrig_ så mycket som tittat på, haha) och kört igång både tvätt- och diskmaskin. Me har blivit en hemmafru! Men det är lite mysigt ändå, att ha så mycket gemensamma saker...

Sedan åt vi, pysslade, kramades och åkte sedan ner till garaget för att sätta på ett tändningslås på Lajla. Mycket roligt, haha. Men det gick inte riktigt... så Pär ska väl försöka ordna det någon dag framöver. Jag fick i alla fall köra hem henne, det var kul fast lite läskigt! Minns nu hur det kändes första gångerna man körde bil ute i trafiken! Men det är riktigt kul, känner mig SÅ cool där jag sitter i min nyinköpta hjälm på min lilla "motorcykel"... Tja, det är som en cykel med motor, right?

Bilder kommer senare! Vi börjar även få rätt bra ordning här i lägenheter, så jag ska försöka slänga upp bilder på det också tänkte jag. Så alla nyfikna (hur många ni nu kan vara?!) får se :)

Imorgon blir det hemåtfärd direkt efter jobbet, sedan Lindas och hennes föräldrars fest. Åttiotalutstyrsel är införskaffad, kommer vara så jävla snygg, haha! Ska bli roligt att träffa de som kommer, saknar klassen när man börjar tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback