Uh-uh-uh-uhuhuh

Åååh-eee-ää flygplan, ååh-eee-äh FLYGPLAN!

Någon som kan gissa vilken låt?

Amazing, Petra online på en kväll? Var länge sedan, blir bara att jag hänger med Pär hela kvällarna, men det är ju egentligen inte så bra det heller. Får inte försumma mina kära vänner, och läsare som desperat försöker hålla koll på mitt liv... haha.

Igår började inte dagen SÅ lysande direkt. Skulle ta Laila ner till bussen, och det gick väl bra. Nerför nedförsbackarna vill säga. Det är mindre än halvvägs, sedan dog hon. Stendog. Gick inte att lirka igång alls, inte ens med tusen kickar. Så Petra blir sur, och börjar leda fanskapet mot stationen i Kungälv. Det var ganska nära tack och lov. Sedan fick jag se att bussen var där rätt tidigt och blev typ tokstressad för att hinna med den, inte SÅ bra om man blir sen till jobbet direkt. Men jag kom på bussen och hann ringa Pär och berätta om hur det var och då kom jag på att jag glömt stänga av bränslekranen på Laila, och det uppskattas absolut inte av henne. Så jag bad busschaffisen (som redan var trött på mig pga. att jag var helt virrig när jag klev på bussen) att vänta en minut, och SPRANG bort för att stänga kranen. Kastade mig tillbaka på bussen och när jag stressar bakåt i bussen så rivstartar han så att jag flyger bakåt, nästan ner i knät på en gubbe. RIktigt klantig kände jag mig. Sedan, halvdarrandes av bravaden att lyckas få Laila låst, med bränslepumpen av, mig själv på bussen, och Pär i telefon började jag nästan gråta av stirrigheten. Jag är inte bra på att stressa, jag blir typ panikslagen på en gång. Länge sedan jag kände mig så hispig. När busschauffören frågade mig hur gammal jag var fick jag tänka efter lite, haha. Klantig är man, men det gick vägen! Sedan hämtade Pär både mig och Laila efter jobbet, tack Gud för att jag har fått en så fantastiskt fin och snäll pojkvän!

Idag började dagen bättre, jag tog min gamla hederliga cykel till bussen och det gick tokbra det med. Jobbade med Hanna inne på Frisörerna på Linnégatan, hon är SÅ himla trevlig! Gjorde två fina färgningar idag, båda blev jättefin. Det är det enda jag hann göra iofs, men jag drog in nästan 3000 bara för det.. Folk betalar lite annorlunda i storstäderna.

Tyget jag hämtade hos Febe i söndags var SÅ fint, imorgon (när jag är LEDIG =)) ska jag ner till syaffären här och köpa mönsterpapper och tråd. Sedan blir det tillskärarakademin här som häller, haha. Det ska blir SÅ bra!

Nu ska vi snart äta lasagne (som JAG hjälpt till med att göra, första gången!) och det blir nog trevligt. Pusskram på alla, kommer snart bilder både på mig (som numera är mörkhårig igen!) och på lägenheten här! Måste bara få lite mer fason på sovrummet... och så har vi ju hämtat hem mina små svin, så söta är dom!

Kommentarer
Postat av: josse

Weee mera uppdateringar till folket :D



Låter inte kul med en sån stressig morgon, djupa andetag som gäller!

2008-08-19 @ 20:42:50
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: josse

Låten btw, luftens hjältar :D

2008-08-19 @ 20:43:48
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: Jennsan

Ska bli kul o se kort på dej=). Inte kul med stressig morgon. Men vissa dagar bara är sånna att det ska krångla. Jobbigt...kram

2008-08-20 @ 00:51:19
URL: http://blondajennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback