Stor uppdatering

Nu har jag äntligen fått fason på min egen dator igen (plus att jag nu har ett snaaabbt internet på den!), mycket lättare att skriva på den än på Pärs som är kopplad till TV'n. Det är så vårt att läsa på den, plus att hans tangentbord och jag inte riktigt är polare. Ändå klagar han på mig för att jag är för mycket nörd, för jag skriver såpass fort som jag gör. Aja, HAN kan vara nörd.

Så, vad har hänt? Jag har flyttat hit merparten av alla saker som ska hit, soffan och lite andra möbler ska tillbaka hem till mina päron, vi har inte plats för en massa här. Konstigt va? Så saker har stuvats in lite överallt (jag har fått en egen skrubb där jag har alla mina kläder, såå najs att ha allt på samma ställe.. även skor dårå. Och köket är numera jääättefint, mycket mer ombonat än förut. Tänk vad bra det blir med lite kvinnfolk i huset... men Pär är bra duktig han med!

Måste bara berätta en sak nu innan jag försöker ge en större överblick om allt som har hänt. Mina föräldrar ska få tillbaka bmw'n här nästa helg, de behöver den mer än vad jag gör. Jag kör ungefär en mil om dagen som det är nu, och det är bara ner till bussen. Fruktansvärt onödigt att ha den då tycker jag. Så, har somsagt lovat att de ska få tillbaka den i befintligt skick, haha. Och nu i fredags så har då Pär fixat ett annat alternativ för mig att ta mig ner till bussen med. Här kommer bilder på Lajla, som han döpte henne till!

'






Söt va? :)

Annars då? Jo, livet häruppe är helt fantastiskt faktisk. Det känns som att vara på semester och bara njuta av livet hela tiden, om man bortser från att jag jobbar ganska mycket dårå. Just nu jobbar jag på två olika salonger, med samma ägare. Så idag ska jag vara på salongen som ligger på Linnégatan inne i Göteborg. Sedan ondag-fredag-lördag blir det Mölndal. Det är roligt och omväxlande och jag bara njuter av varje dag. Nu var det iofs så att jag var rätt dålig i något magsjuke-aktigt förra veckan, men var tvungen att jobba ändå. Så då var det kanske inte jätteroligt, men det gick. Mycket snälla jobbarkompisar också, men det är klart att man är nervös när det gäller att visa vad man kan för nya människor. Har konstaterat att jag nog inte vill vara frisör sådär väldigt jättelänge till, kanske fem år till högst. Sedan blir det nytt, om inte redan nästa år, om jag kommer in på Nordiska folkhögskolan. Vi får se vad som händer!

På lördag, Hovmantorpsbor och annat folk, då kommer jag hem en sväng för att gå på klassfest! Men lördagen är jag upptagen på, så om det är någon som vill se mig så är det söndag som gäller! Febe, jag kommer och hämtar tygerna och betalar dig!

Nu måste jag klä på mig och fixa allt här! Stor kram mina vänner, tack för att ni läser :)




Kommentarer
Postat av: Febe

Söndag blir utmärkt, har ändå inget annat för mig än att titta på OS.

2008-08-11 @ 09:08:23
URL: http://dryaden.blogg.se/
Postat av: josse

Oooohhh pick meee!!

Om du hinner skulle jag jättejättegärna vilja bli klippt!

Tanken på att klippa mig hos någon okänd frisör nere i stan känns....inte bra!

Du kan mitt hår så det blir jättebra :D



Laila var jättesöt btw, riktigt cool modell!

2008-08-12 @ 08:21:33
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: Anni

Har du lite tid över för att träffa mig en sväng med? Så kan jag passa på att plocka upp Kallemans svärd också.:)

Snyggt vrålåk förresten :D En sån vill jag också ha.

Kram

2008-08-12 @ 13:34:38
URL: http://avanni.blogg.se/
Postat av: Christel

Jag ska iväg o dansa på söndag men den slutar kl tre, men om du är häråt samhället på söndag em t ex vore det kul att träffas :)

Härlig färg på Laila ;)

Kram

2008-08-15 @ 10:54:47
URL: http://kirvin.blogg.se/
Postat av: Frida

Ring när du är i hovet kanske är hemma då med, åker typ vid tre till markaryd, en kram hade inte suttit fel!! Puss

2008-08-16 @ 08:46:35
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/
Postat av: tove

Vadå, "bara en mil om dagen", det är ju skitlångt! Eller? ;)

2008-08-20 @ 15:18:57
URL: http://tovemarion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback