Petra gör flera flugor på smällen!

Har letat reda på lite bilder jag tagit med mobilen, för att illustrera mitt nya liv litegranna. För att börja från slutet, en bild från igår, för att visa hur det blir nu när jag (äntligen!) börjar blir klar med min korsett! (plus att man ser mitt mörka hår och dörren till min klädkammare, plus lite av hallen!)



Poserar med en tröja under (för att undvika att vissa saker trillar ut, haha). Jag tycker det blir fint, är riktigt nöjd. På bilden är det Pär som snörat mig, och vi tog vad vi hade... så snörningen är med en kabel han hade, haha.

Sedan kommer en bild på korsetten ensam, innan jag började sy fast sidenbandet runt kanterna!



Sedan kommer en sjukt suddig bild från när jag var på 80-talsfest hos LInda i lördags, min outfit som är SÅ snygg!


Silverpumps, lila tights, tröja med lila och mintgrönt på, uppkavlad jeansjacka och såklart MASSOR med spray i håret och tuperad lugg!



I bakgrunden syns blomman jag fick av Pär när jag var krasslig häromsistones, plus godisskålen (den vita i mitten) som jag fick av en kund i Gislaved. Godiset som ingick ligger i den blåa skålen bredvid. Och så blev jag så sjukt sugen på vattenmelon en dag, och då blev det den där, som Pär påpassligt satte i en pyyyytteliten skål, så det ser ut som en luftballong ungefär.


Och så söt-Pär med en present han fick av mig, grodprinsen Groder från Ikea.... ;)

Nu måste jag ila iväg igen, blir att cykla till jobbet idag för att inte få soppatorsk med Laila!

Kommentarer
Postat av: Febe

Åååå, kantad med sidenband, det var lyxigt, jag kan inte vänta tills jag får se den live!!!!

Ska bli kul att se nästa projekt också.

2008-08-21 @ 10:32:01
URL: http://dryaden.blogg.se/
Postat av: josse

Blir en kalasfin korsett ju :D



Haha föressten gick ni ut klädda sådär? hehe :P

2008-08-21 @ 19:10:31
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej!! Hoppas att allt är lugnt där uppe.. Skulle vara kul att ses en dag, eller?? Ha det bäst!! Kram

2008-08-26 @ 22:21:38
URL: http://debela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback