Till Josse

Josse önskade sig en bild på Pär. Så, här kommer en, mörk och halvsuddig. Men det är den enda jag har.

image131


Annars? Jo, nu känns det bättre än i morse. Gjorde några bra färger, speciellt en är jag stolt över. En tjej som kom in och var röd- och orangerandig. Gjorde blonda folieslingor, färgade in botten och lade brun färg på de håren som inte var ljusa. Slut resultatet blev ett halvkallt, fint, blont resultat. Jag är nöjd, och det hoppas jag att hon är också.

Sedan var jag duktig och gick och tränade, körde ett pass spinning fast jag egentligen hade tänkt styrketräna bara. Mycket bra, förbräning ftw!


Kommentarer
Postat av: Josse

Söt pojk ^^

Fast är han inte lite lik erik från teaterborgen? Typ ögonen iaf, om han hade haft lite längre lockigt hår så.... ;)

Ang ditt förra inlägg, livet suger ibland, det kan jag hålla med om!!!

2008-04-09 @ 21:33:37
URL: http://skywise86.blogg.se
Postat av: Frida

Jag har hittat han på facebook, mkt bättre bild där. tips josse. Kram kram

2008-04-10 @ 06:51:29
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback