Miércoles

Onsdag på spanska. För det är något som händer ikväll, spanskalektion med Paul vid sju.
Men innan dess har jag lite saker att ta mig för. Jag ska ju såklart jobba, börjar om cirkus tjugo minuter från när jag skriver det här. Har idag hunnit vara ute och promenera en sväng, Helene följde aldrig med. Hon hade tydligen fått ont i magen, Guds fel? Nej, fy vad elak jag är... Men man börjar fundera.

I vilket fall, en skön promenad om man bortser från en vidrig värk i ena hälen, självsprickor är inte så himla kul.. Så nu är fötterna filade och insmorda, hoppas att det gör susen. Fötterna får verkligen otroligt mycket stryk av mitt jobb, man står ju väldigt många timmar om dagen egentligen. Jag borde börja använda klippstolen mer, men det gör jag inte. Det blir liksom bökigt att försöka ha den att fara runt på. Men, jag försöker lära mig!

Sedan är det core på nya gymmet ikväll, mellan 18 och 18.30... Vore roligt att försöka ta sig dit, är ju så nära från jobbet att jag borde kunna gå från jobbet vid fem i sex för att hinna dit. Hade varit grymt nice att träna litegranna faktiskt. Men vi får se vad som händer, hur det går med bokningar osv.

Inte kommit någonstans med korsetten än, bara klippt ut delarna och sporrmarkerat. Men det ska påbörjas snarast, det lovar jag dig! (Febe).

Nu ska jag kika på det bara för det :P Kram hej alla!

Kommentarer
Postat av: Febe

Om du har klippt ut och (äntligen!) sporrmarkerat har du ju faktiskt börjat. Bara du inte blir klar med den innan jag är klar med min så är jag nöjd.

2008-04-02 @ 10:37:33
URL: http://dryaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback