Halvfredag och valborg!

Ja, så är valborgsmässoafton här också. Kan inte fatta att det är första maj imorgon! Det här året har snart gått till hälften och jag har fortfarade knappt fattat att det är 2008! Vad har jag gjort hittills? Jobbat, jobbat och åter jobbat. Träffade iofs Pär och det är jag otroligt glad över, innan honom var det en massa olycka i mitt liv. Tack för att du finns mitt hjärta!  

Tränat halvdåligt på sistone, förra veckan latade jag väl mig mest pga. att Pär var här.. men den här veckan, fyfan. Björkarna har börjat blomma för fullt och det känner jag i halsen, ögonen och hela kroppen, som en tung slöhet. Har fått förbud att träna från både Pär och mamma, då jag fick lite andnöd häromdagen. Men jag var i alla fall ute och promenerade en lugn promenad på typ fyra km igår, kändes bra att iaf röra lite på sig. Annars får jag nog spader. Men jävlar vad gott man somnar när man varit ute och fått luft, faktiskt mycket skönare än när man bara gympat inomhus. Får nog försöka ordentligt med promenaderna nu. Imorgon när jag är ledig ska jag ta en långpromenad innan frukost tänkte jag. Massa trevligt!

Och, JAA, ledighet! Lycka och glädje, Petra i extaaas... Tänk att få göra precis ingenting. Tack, första maj, för att du finns!

image139

Kommentarer
Postat av: josse

Älskar ledighet! Tyvärr fick jag jobba idag men men...slutar kl 15 iaf, sen blir det partaj ikväll, hoppas du kan komma :D

2008-05-02 @ 09:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback