Ullared

Gud, vad trött jag är. Slut som människa, seg i knäna, fläng i bollen och dessutom trött på allt vad människor med kundvagnar heter.

image28


Men! Jag är nöjd. Jag har kollat, jämfört, spanat, ryckt och till slut fått ihop början till mitt bohag. Dessutom ska jag kolla på en soffa imorgon och har precis smsat en tjej som har en tvbänk och ett soffbord ute på Blocket och som jag är väldigt intresserad av. Så, vi får se!

Så, vad har jag köpt?
- Dörrmatta (svart med vitt mönster av en ros)
- Matta till vardagsrummet (matchar dörrmattan)
- En tavla (jaa, den var så fin!)
- En väggklocka
- En taklampa till vardagsrummet
- En taklampa till hallen
- En taklampa till sovrummet (jättefin, i spets)
- Ett "frukostset" med vattenkokare och brödrost (matchande)
- En smörgåsgrill (vaddå, jag älskar varma mackor!)
- Ett nytt tangentbord
- En rosa mus
- Tvål, duschgrejs och annat... nyttigt.

Och en hel del annat... Bl.a. ett väldigt sött och mjukt och skönt nattlinne. Dock enda kläderna, var verkligen inte ute efter sånt idag. Var lite för mycket folk... sjukt vad aggressiva folk blir där, haha. Borde skrivas en bok i "Ullaredsvett". (Ullareds-vett, inte ullared-svett)

Slutade på 1400 ungefär och det tycker jag var högst överkomligt. Få se om jag lyckas få min ekonomi att gå ihop. Men, klart att det inte är billigt att köpa så mycket nytt.

Ikväll ska jag inte göra ett jädra dugg. Eller jo, packa min resväska. Ska på en liten halvsemester (*host*) till Stockholm och det ska bli väldigt trevligt. Och imorgon förmiddag ska jag ha möte med R.A.M.P också, inför ATR-festivalen som vi ska hålla i.
 
Nu ska jag göra något otroligt onödigt och slappt, men det förtjänar jag! Tjenamors :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback