Johan Glans

Jag skrattar så att jag dör. Jag har precis ett ett avsnitt av Stockholm Live, med den fantastiske Johan Glans på scenen. Han är så fantastisk, det finns tre avsnitt med honom där. Såg precis det andra, när han bland annat driver med finnar och deras hits, man bara skrattar så att man dör. Blir någon söt person nyfiken så ligger det dom här

Men det var inte det jag skulle skriva om. Nej, det var nämligen finnen som kommenterat filmen och responsen han fick jag reagerade på. Faktiskt med asgarv.

(början citat)
               
Suomipanzerdiv13                                          
                    
              
ska han snacka skit om finnar då?
jag har en skit sak om svanskar! i krig skulle det bara
behövas 3 bomber för att besegra svergie! 1 i snusfabriken, 1 i chocklad fabriken och en i bageriet, så skulle svenskarna ge sig! jag fick bevis på det när jag såg en svensk arme långtradare på väg till danmark, på den stod det ``svenska armens fält bageri´´ är det bevis nog?
     
Suomipanzerdiv13
     

borde ha rättat stavfelen!                
              
  
sunsetblvard
         

det borde du sannerligen för det kommer du få mycket skit för, sucker.                
  
               
MicroCompactSystem
        

Tar du åt dig från en fucking jävla komiker. Är du helt störd?                

kfom        
              
Myten om att finnar inte har en gnutta humor bevisas genom Suomipanzerdiv13 kommentar.

(slut citat)               


Gud, jag dör. Att vissa människor bara orkar.

image26 Johan, I loooove you :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback