Vaddå, sömn?

Ja, jag sover lite för lite. Eller, har i varje fall gjort de senaste 48 timmarna. Arbetat en del, ganska lite, sovit en del, väldigt sporadiskt. Men fan vad gott det är att vara här! Är så härligt att få vara här, bara flumma runt och kramas. Jag tycker faktiskt om att få vara slö och slapp och bara kramig och dessutom får höra ibland att man är söt.


Nu ska jag ge upp Oskars dator och kanske gå till massagerummet. Slutar om 56 minuter och då ska det jävlar i mig sovas. Jiiiiiha :)


Förresten, vissa saker i livet har en tendens att upprepa sig. Så, vi får se. Antagligen får vi samma slut som förra gången, men drömma kan ibland vara mer än nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback