Du...

Du kom in i mitt liv när jag som minst anade det. Perfekt, du passar mig så bra! Blir så glad när jag är nära dig, förstår inte hur jag haft sån tur! Jag inser ofta vilket fynd jag har gjort och jag förundras. Hur kunde jag hitta dig när så mycket i mitt liv varit förvirrat? När jag inte vetat varken ut eller in och gått från objekt till objekt utan att hitta rätt.

Och att jag skulle hitta dig i Hovmantorp dessutom. Nu när jag faktiskt var på väg därifrån. Skönt att det gick att ordna så att du nu är här med mig jämt.

Dessutom är du så snygg :D Mornar och kvällar framför TV'n blir så trevligare när du är här... Tack för att du är min!

Kärlek :D image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback