Vissa dagar är bara bra.

Och idag är faktiskt en sådan dag för mig. Jag trodde att den skulle bli klart sådär eftersom den inleddes med rejält magont (som fortfarande sitter i litegranna), men det har varit riktigt bra. Inledde jobbdagen med en permanent som blev så fin så och sedan så var det ytterst sparsamt med klippningar. Dom jag tog hand om idag var dock väldigt trevliga! En av dem frågade till och med efter mitt namn, för att kunna be om mig nästa gång hon kommer till oss! Sådant vämer något otroligt.

Sedan fungerade allt väldigt bra med Regina, synd att hon är så ledsen över flytten bara. Hoppas för hennes skull att det går riktigt bra för dem i Borås! Om det är någon som läser som bor i Borås så kommer det snart att öppna en ny salong där. Gå dit, Regina är superduktig. Lite halvdan på svenskan, men grym som frisör!

Jag känner nu att jag börjar bli torr i ögonen, har idag använt linser för första gången på typ.. jättelänge. Skönt är det! Har lagt mig till med ett litet tic sedan jag köpte nya glasögonen, att jag alltid petar upp dom en bit på näsan. Men, det går ju inte riktigt med linserna faktiskt. Skönt att variera sig, nu när jag dessutom har två par olika glasögon att välja på. Och med linserna kom ett litet pack med prover på färgade endagslinser... funderar på att testa dom bruna på julafton, för att hedra Jesus. Eller något.

Annars vet jag inte vad för intressant jag kan skriva... jag har ägnat en stund ikväll åt att betala räkningar för RAMP's räkning och att skriva lite julkort till blandade folk. Kommer bli ett antal i år, men det gör ingenting. Ger man inget kan man inget få och lite roligare post än räkningar välkomnar jag väldigt mycket.

Idag är det två veckor till julafton och alla mina julklappar är färdiginköpta, de ska bara slås in. Är faktiskt väldigt nöjd med vad jag lyckats åstadkomma! Nu kan vi bara hoppas att min familj stämmer in i min glädje.

Och till en ledsen pojk jag känner lite, the sun will come out tomorrow... Vill du så kan jag sjunga den för dig! ;)

Godnatt!
image54
Normal, jag?



Kommentarer
Postat av: Lukas Altinell

Jag bor ju i Borås dummer!! Vad heter salongen? :)

2007-12-12 @ 23:15:52
URL: http://altinell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback