Underbar idag. Inte.

Vilken dag. Jag tror knappt att det är sant, men nu är den i varje fall snart slut. Den började ganska bra, men allt eftersom den gick så sjönk humöret och orken. Jag vet inte riktigt vad det är som händer ibland, men det bara SUGER energi ur en. I mitt fall så är det, såklart, kunderna. Den sista permanenten jag skulle göra idag var bara hemsk. Det var en ompermanent som Regina gjort första gången i lördags. Problemet var bara nu att längderna nu var TOKKORTA. Så, rullningen genomfördes med hjälp från både Gäd och Kirsi, tack gud för kollegorna ibland.

Sedan var det en bra sak. Jag klippte pizzabagaren som är polare med Vartan och han lovade mig en gratis pizza. Så, efter jobbet gick jag till pizzerian och fick faktiskt en. Sedan, när jag kom hem, så kom nästa bakslag. Min brevbärare måste vara ett totalt stolpskott, jag hade fått mitt paket med böcker från Adlibris. Inklämt i brevinkastet så att det inte gick att få ut varken inåt eller utåt. Tog säkert fem minuter att få ut eländet och då var jag hungrig, trött och förbannad. Så, humöret hade kunnat vara bättre. Sedan har jag haft ont i magen de senaste dagarna och det suger jättemycket, vet inte vad det är riktigt. Tror det har med psykologiska effekter att göra.

Här kommer dock en liten bild på mig som jag tog i morse! Ny frisyr och allt, tyvärr så syns det inte så mycket.

image56

Kommentarer
Postat av: Josse

Om det är en tröst så ser du jättesnygg ut på bilden iaf :D

2007-12-13 @ 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback