TRÖTT

Vilken märkligd dag. Jag är helt SJUKT trött och utmattad, då det har varit en hektisk dag. Å ena sidan har den gått jättefort för att det har varit så mycket att göra, fast å andra sidan känns det som att den varat typ.. för alltid. En positiv grej är iaf att det har blivit väldigt många bra klippningar och frisyrer idag. En negativ sak, som är väldigt negativ, är att Kirsi ska sluta... Vartan tycker inte att han har råd med att ha kvar henne när hon ska ha barn och allt.. Så det känns väldigt konstigt. Kommer sakna henne som bara den!

Så, ikväll får jag nog besök av Christoffer och hans polare... Med lite charm kan jag nog få dem att hjälpa mig att fixa min bokhylla ikväll.. äntligen ^^ Mina böcker vill ha nånstans att bo.


Nu ska jag läsa Cattens årskrönika. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback