Totalt hjärnsläpp

Ibland får man det. Alldeles tomt i skallen, sådär så att det bara ekar.

Först klippte jag en tjej som blev av med sin 22-årige son i en bilolycka. Det tog lite på krafterna att leva sig in i hennes situation till en viss del och försöka säga rätt saker. Vidarebefordrade henne till Sara, för hon är den som är bäst på sånt... Hon är alldeles fantastisk. Funderar på om man ska lyda henne och kanske försöka meditera en stund ikväll, tror att det hade varit nyttigt. Försöka få ordning på tankarna.

Senare på dagen gjorde jag en sling och hade av misstag i en gnutta för mycket silverschampo i hennes hår.. så topparna blev lila. Underbart fint, tack och lov var hon snäll och gullig och det var inga problem. Ska nog försöka hitta på något åt henne nästa gång hon kommer.

Sedan högg jag mig i fingret som fan. Halva långfingernageln är typ.. av. Vågar knappt titta på eländet, har plåstrat om mig så gott det går och rengjort med spritpaddarna jag köpte till min krånglade piercing. Men usch, jag gillar inte att göra mig illa!

Snart är det äntligen julledigt, det ska bli så skönt! Just nu går jag bara och väntar på att få komma iväg... underbart! Imorgon ska vi tre tjejer på salongen käka jultallrik på lunchen, gott! Längtar faktiskt!

Nej, nu ska jag försöka städa undan lite här, så jag slipper sen. Får inte glömma att slänga soppåsen och rensa kylen på sån't som kan bli dåligt... hoppas jag inte glömmer något.

Gone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback