Något mysigt och varmt.

Jag är som sagt för tillfället hemma hos mina föräldrar i Hovmantorp och det är faktiskt väldigt skönt. Här är julpyntat och fint, mina kära föräldrar går runt och är så glada och snälla, och mina syskon likaså. Mamsen haltar runt med sin pjäxa (hon har ganska nyligen opererat foten) och pappa går och myser och ler som en sol när man pratar om hans nya bil. Rickard vill ständigt tro att det är en dag mer än vad det är (han fyller ju år på onsdag, den 12'e) och Sandra är precis som vanligt.

Det här är nog de första julkänslorna jag fått i år, har ju inte jylpyntat någonting hemma hos mig själv ännu... jag och mamma ska baka lite julgodis senare, och snart ska jag och syrran till stallet och hälsa på hästarna och katterna (som var kattungar senast jag var därute, haha). Får nog sjunga lite julsånger med syrran sen, om hon spelar.  Nu är jag faktiskt riktigt sugen på julen, med allt vad det innebär. Har hittat bra julklappar till alla, det mesta ska bara slås in.

Nu ska jag göra något riktigt trevligt! Återkommer senare med ett intressantare inlägg.

image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback