Enough is enough

Ja, som ni märkt var jag inte direkt glad igår och inte heller i förrgår kväll... Jag vet inte vad det är, så mycket som rör sig i huvudet nu. Jag var i stallet ganska tidigt i morse, i sällskap med Ida, och släppte ut hästarna och mockade. Sedan kom jag hem vid ungefär åtta och skulle då somna om, tänkte jag. Insåg då hur mycket det faktiskt är som snurrar. Kunde inte sova först utan fick först göra en "vitmålning,"som jag kallar det, i huvudet, dvs att man nollställer sig. Släppte lite taget om allt och somnade kort därpå som ett barn. Så, mitt nyårslöfte måste nog bli att slappna av och meditera mer.. Och utöva lite reiki på mig själv kanske. Har Sara nu lagt energi på att lära mig så får jag ju använda det, eller hur?

Så, nu rycker jag upp mig. Jag har i vanliga fall inga anlag för att bli deprimerad, bara varit på sistone. Jag har ju ingenting att vara deppig över!

Så, nu är jag glad igen. Det ska jag banne mig vara.

Ursäkta hoppandet, haha. Ni som känner mig vet att jag inte är såhär egentligen, det är somsagt alla nya saker i mitt liv som spökar.

image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback