Dh-sjukan

Självklart har jag nu åkt på det oundvikliga. Jag har blivit sjuk. Helt igenomtäppt i näsan, sliten i halsen och dessutom sådär trött man blir när kroppen får stryk... Underbart. Sitter här i soffan och känner mest att jag INTE har lust att gå och jobba. Får nog packa med mig ett gäng näsdukar idag och sedan gå och köpa nässpray. Aaaargh, jag vill inte vara sjuk!

Men det kanske trots allt inte är en konstigt. Man har trots allt umgåtts med en jäkla massa människor i en hel vecka och då blir det ju bakterier som byts. Nu menar jag inte på något speciellt snuskigt sätt, men jag tror att alla förstår iaf. Det är som barn som precis börjat på dagis!

Aaatjo!

Uuuuh... nej, fy, Hoppas att det går över fort. Lär vara dödssjuk nu i helgen när jag ska hem.

image49

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så går det när man hånglar med killar ;) Man åker alltid på en förkylningen efter det haha :D

2007-12-07 @ 15:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback