Att ha mycket att göra

Ja, jisses, vad det händer saker! Den här veckan har varit hysterisk so far, men fan vad roligt jag har haft sedan jag kom ner hit till Småland igen. Har inget Internet i lägenheten, men det går ganska bra ändå. Kan alltid åka ner till mor och far (som nu) och låna Internet.

Som de flesta hört talas om har jag och Pär förlovat oss! Det kom ganska spontant efter att vi hittat de rätta ringarna, och det känns kalasbra.


Ringarna är tillverkade i Volfram (stavning?) med två spår i rödguld.



Håller annars på och hantverkar en massa, både ensam och tillsammans med Carnis (och Albrechts bössor till viss del), i både tyg, garn och nu senast trä. Roligt, roligt. Alltihop finns att beskåda här.

Nu ska jag snart iväg och jobba, arbetar tillsammans med Jessica idag. Jättetrevligt! Var helt ensam på jobbet måndag och tisdag, lagom spännande. Sedan gick jag tidigt igår och arbetade en timme ihop med Malin när hon kommit dit. Alltid trevligt med sällskap.

Och igår träffade jag Josefin, supertrevligt! Och ikväll har jag lovat att bjuda Febe på mat när hon kommer från tåget ifrån kickoffen i Stockholm, innan hon drar till Tunisien i natt. Picknick på mitt vardagsrumsgolv!


Kommentarer
Postat av: josse

Picnic i the shit! =)

2010-08-27 @ 09:43:24
URL: http://skywise_86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback