Snickra marsvinsbur

Jag bestämde mig igår för att ge tjejerna en till chans att fungera allihopa som en flock, och på söndag ska jag kanske hämta en liten kastratpojke som kan hålla koll på dem. Men först ville jag testa att se hur alla fungerade ihop igen, och idag har jag därför byggt en ny, ganska stor bur, där alla borde få gott om plats att vara för sig själva. Såhär blev det! (ursäkta den dåliga kvaliteten på bilderna)

 

Prästkragarna i bakgrunden är mönstret på vaxduken som vi har som botten i buren, det blev lite över så jag bestämde mig för att låta den gå upp och bilda lite fondvägg åt djuren. Lite skogslikt kanske? Hoppas de inte störs alltför mycket av det, haha. Resultet är i vart fall klart godkänt enligt mig, hoppas bara odjuren tycker det också!


Kommentarer
Postat av: Febe

jag tycker det ser lite kalt ut, du kan ju alltid ställa ner delar av ditt träd i den för lite mer naturkänsla :-)

2010-11-01 @ 19:04:31
Postat av: josse

Tjoohoo du har fått en award av mig, kolla in min blogg =)

2010-11-17 @ 08:42:35
URL: http://skywise_86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback