Snart påväg till Sverige!


Dag 6, onsdag
Eftermiddag
Äääntligen, äntligen är vi på väg till Sverige igen! Det har varit väldigt intressant att vara här, men det känns verkligen otroligt skönt att få komma till svensk mark, och äntligen få se lite av de nordligare svenska vidderna. Nationalist, javisst, haha. Inte ur en nazistisk synvinkel såklart, men jag måste säga att jag gillar vårt land.

Just nu sitter jag på passagerarplatsen fram, Elsa kör och jag försöker slappna av ändå. Det är jättesvårt när man är van att köra själv. Man blir så handikappad när man bara sitter bredvid och tittar på. Jaja, bara att bita ihop. Kollade nyligen oljan och spolarvätskan i vart fall, och lyfttrycket och bensinen är lugnt. Mycket bra.

Ikväll ska vi sova på ett billighetshotell i Vaasa, det är nämligen så att vi inte riktigt fick sova som det var tänkt. Någon hade glömt och blivit sjuk eller vad det var.

Wroom, wroom, bilen rullar!

Kväll: Hotellrummet är jättefint, vi har ätit mat på Hesburger, vi har köpt finska souvenirer och frukost till imorgon bitti när färjan går vid klockan 9. Det här är så himla härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback