Inte min dag, alls!

Ujuj, borde inte ha tagit mig ur sängen i morse. Kände redan igår kväll med vår nya röstpedagog, Rut, att mitt självförtroende var i botten. Vet inte vad det är med mig, känns bara skit allting. Typ som att jag inte kan sjunga alls och att jag inte vet vad jag pysslar med, och jag vill väl lite bekräftelse på det idag, Rut sa att jag inte gjorde någnting rätt. Nice? Nej... jag gör ta mig fan inte annat än gråter och känner mig värdelös i skolan nuförtiden, måste försöka komma upp på något vis! Ska försöka spela lite glada, roliga låtar ett tag och försöka ha roligt med gitarren istället för att bara öva och vara för allvarlig.

Och vet ni vad sedan då... jag ställde bilen utanför vår uteplats för att Pär skulle värma upp den med en värmefläkt... Tror ni inte att jag fick parkeringsböter på fyrahundra spänn då eller? Johodå, som ett brev på posten. Jag som har så ofantligt mycket pengar... Jaja, det får bli som det blir.

Om någon har en bra idé för något som muntrar upp en så säg till för helsike. Behöver allt jag kan få. Annars kanske jag blir emo och... erm. Nej, det blir jag inte.

Man man dock ha det värre: http://www.felsms.com/2010/01/att-leva-med-liten-kuk.html

:)

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha shit vilket sms!



På tal om sångeriet, ibland känns allt bara fel, så har jag känns ibland iaf. Vissa dagar man sjöng för Lawrence och han bara suckade och frågade vad jag höll på med typ.... mindre kul :P

Men det är nog en bra idé att sjunga lite kul saker, bara för skojs skull. Musiken ska ju alltid i första hand vara något man gör för att man tycker det är kul =)

2010-01-08 @ 09:52:13
URL: http://skywise86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback