Ett del av mitt hjärta flyttar snart

Idag har jag haft en tjej, eller dam kanske är en bättre beskrivning, ute och tittade på Turbo och allting blev bara så himla bra. Hon känns precis rätt, skinn på näsan och bättre koll på hästar än vad jag har (kändes det som). Så, han ska flytta till henne så fort marken slutat vara så förbannat frusen, hon måste bygga staket innan hon kan ta emot honom. Blir bra för Ann också.

Men jag kommer sakna honom, min lille skatt. En så otroligt fin häst. Tack för det här året lille plutt, jag vet att du kommer få det underbart!

Kommentarer
Postat av: josse

Vad kul att han kommer få ett så bra hem=)

2010-01-10 @ 01:52:55
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: Febe

Det blir nog till det bästa i slutänden i alla fall, du får trösta dig med det.

2010-01-10 @ 10:19:01
Postat av: Frida

det är bra Petra, man växer genom att se sina begränsningar, trotts att man ibland får göra det emot sin vilja. Tycker det är jättestarkt utav dig att du gör detta!!

Kramar

2010-01-11 @ 23:10:15
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback