Ny dator, Magnus Betnér och en halvkass turkisk resturang

Yes, det är min Alla-Hjärtans-Dag i ett nötskal. Catten kom över med en ny fin dator jag hade beställt, och fick tårta på köpet! Sedan åkte vi och köpte ett alldeles för stort skin till den (bättre än ingenting I'd say) och sedan till en resturang i Göteborg som heter Min Bror och Jag. Turkisk, ganska kass resturang i förhållande till vad man får för pengarna; Dyr mat som smakar ganska mycket vardagsmat. Gå inte dit, det är inte värt det!

Och så till Konserthuset där vi njöt av nästan två timmar med herr Betnér, bitterheten personifierad. Fantastiskt trevligt. Eller ja, trevligt var väl inte ordet. Det var roligt, underhållande och kändes stundtals som en knytnäve i mellangärdet. Vass kille. Och så berättade han om sina erfarenheter av att ha en deo uppkörd i... ja, nivet. Där solen inte skiner. Vilken kille.

Det har varit en fantastisk dag, min nya dator är HELT underbar och jag kunde inte vara gladare. Får jag spendera en hel dag ihop med Pär så är jag sällan ledsen sedan. En ganska bra pojk jag har, stundtals, haha...

Nu är det sportlov i en vecka och jag ska ägna den veckan åt att träna in lite nya låtar, öva på att spela gitarr och sådär. Har någon förslag på en rolig visa att lära mig så säg till! Inspiration emottages tacksamt!

Hopp och hej, leverpastej!

 

Och ja, förresten! Min nya dator har webcam, win!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback