Slingrigt

Idag har jag donat lite med mitt hår och med Turbo. Det är typ det som hunnits med. Var ute och promenerade en lång stund med lille pållen, som jag bekymrar mig något ofantligt för. Stackars lille älsklingen, han har blivit så tunn och mager på sistone. Ska skjuta till lite extra mat ett tag och se om det hjälper något. Annars får jag nog skicka hem honom till mamma ett tag är jag rädd.

Häromdagen kom jag fram till att jag ville slinga mitt hår, och självklart kan man, otålig som jag är, inte vänta speciellt länge när det är något jag bestämt mig för. Så, slinghätta och virknål fram, och så försöka peta fram slingor så gott det går. Resultatet talar för sig själv, det blev väl sådär kan vi säga. Men, det är en början till något som jag ännu inte bestämt mig för hur jag vill göra. En stor grej nu är att jag MÅSTE klippa mig, har ännu inte bestämt mig för om jag ska göra det själv eller få någon annan att göra det. Jaja. En bild iaf.




Gummifejset slår till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback