Förvirrat ibland va?

Ja, det blev tydligen lite tokigt häromdagen när jag lade till lite nya kategorier på bloggen. Tänkte vara lite seriös och dela in min blogg i lite nya kategorier, men jag insåg att jag bloggat läääänge och att det var hiskeligt mycket att göra. Så jag gör det lite i perider.

Imorse hade jag en så fantastiskt mysig stund, när Pär fortfarande sov (eller ja, efter att han somnat om efter att Fido väckt honom). Tog en stoooor kopp, fyllde med hett vatten och gjorde te. Satt därefter i soffan med min kopp, några mackor och en ny bok jag köpte häromdagen. Riktigt skönt, satt med det i säkert en och en halv timme innan Pär kom upp. Passade på att tända lite ljus och sånt också, inte ofta man kan ta en stund riktigt time off när man är sambo. Jag älskar morgnar.





Tänkte jag skulle vara duktig och komma med en recension om boken i fråga senare, den är väldigt välskriven och trevlig. Jag som älskar böcker av Dan Brown och även rena kriminalromaner tycker att den här är toppen, lagom lättsmält men samtidigt inte fullt så hjärndöd som böckerna mamma oftast låter mig låna (Danielle Steel är väl rätt okej om man inte känner att man orkar tänka, men det finns väl mer intellektuellt utmanande antar jag.)

Kommentarer
Postat av: Febe

Den boken är toppen, jag älskar hotande pandemier

2009-01-04 @ 23:01:54
URL: http://dryaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback