Dåligt med uppdatering!

Just när jag tyckte att det gick så bra att uppdatera ofta och vara duktig på att skriva roliga saker kommer en liten bloggsvacka. Jag beklagar så hemskt mycket och lovar bättring.

Nu är det innan jobbet, så jag hinner inte riktigt skriva ett roligt, utförligt inlägg. Men, för att sammanfatta vad som hänt sedan i lördags, kvickt:


- Anders och Martin kom över i söndags på brunch, mycket mumsigt med pannkakor, rostat bröd, ägg och bacon och te. Lovely guys!

- Jag har bestämt att jag ska ha häst häruppe, söndagen den 1'e kommer jag och hämtar honom nere i Småland... så lördagskvällen den siste januari där, om någon vill ses?

- I måndags åt vi pannkakor (igen ;)) härhemma på kvällen, och Pärs bror kom över och snackade lite skit. Mycket trevligt med lite besök! Vi började även fundera på om det inte vore bra för mig att ha en liten bil att köra hemifrån till stallet med. Dvs. inget jätteavancerat. Började kolla på ett gäng olika VW-varianter (typ Golf).

- Och igår åkte vi upp till Uddevalla och köpte en bil till mig!! En vit liten VW jetta från -86, för 3kkr. Inte jättedyrt, och lätt värt pengarna för en söt liten bil som är oförskämt fräsch faktiskt. Tyvärr är det ju körförbud just nu, så vi ska piffa till den och så. Jag har köpt mitt livs första bil!

Nu måste jag ila iväg till jobbet, är inte helt kry så jag försöker kurera mig med en stor kopp te med honung. Kramis!

Kommentarer
Postat av: josse

Den sista jan är det kulturnatt i Växjö så vi kanske kan ta en fika på stan eller liknande?

2009-01-21 @ 09:26:52
URL: http://skywise86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback