Underbar morgon!

Vilken morgon! Jag trotsade min första impuls att ställa om klockan och sova vidare när den ringde vid 06.35, klev upp, svor och letade reda på lite kläder. Det finns en sanning som stämmer in otroligt väl på mig, och det är den att jag aldrig ångrar mig när jag väl klivit upp. Jag kan ha superproblem med att komma upp av ren lathet, men sen blir man ju pigg på en gång sen. Så, en halvtimmes promenad gjorde mig väldigt gott, även fast asfalten var isig  och hal ibland. Nu sitter jag i mitt ordnade vardagsrum (fantastiskt va!) och kollar lite på en konstig talkshow, tror han som håller i den heter Montel någonting. Handlar om storfamiljer, någon kvinna med 13 (!) biologiska barn, två olika fäder. Fy fasen! Jag är _inte_ avundsjuk.

Idag är det jobb ensam till klockan tre, och det är ju sådär roligt. Men jag ordnar det på något sätt. Hoppas bara att kunderna är snälla idag!

image113
Ibland känns det rätt trist att kliva upp... men a girl's gotta do waht a girl's gotta do.... :)

Kommentarer
Postat av: Mårten (Moppa)

Håller med, kommer man bara upp så :).
Och jag som alltid föreställt mig dig med massiv villa och barn krälande runt fötterna ;)

2008-03-03 @ 23:08:44
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback