Fredag!

Freeedag, fredag, freeeedag :) Så underbart! Långhelg, here I come! Pappa fixade min bil igår (och han är fortfarande här på besök) så nu kan jag köra! Han gav mig dessutom en del bensin, så nu kan jag utan problem köra hem! Weei... Måste säga att jag är väldigt, väldigt glad!

Jag är bara lite trött. Ska snart till jobbet, har fullt upp hela förmiddagen, alltid bra. Då går tiden ganska fort och man kommer härifrån snart, hehe.

Har egentligen ingenting vettigt att skriva, mer än att jag är himla bubblig, glad och lycklig. Som mina närmsta vänner kanske gissar så är det en kille med i bilden, men jag säger inte mer än att det är så. Och ni vet hur jag blir när det finns någon jag tänker på, jag är expert på att sväva på moln.


image115


Kommentarer
Postat av: josse

Härligt härligt med helg, hoppas vi ses, om inte så får vi styra upp en annan helg =)
Kramar i massor!

2008-03-07 @ 16:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback