MANLIGA STRIPPOR!!!

Omg, jag har sett Mannen i mitt liv. Tyvärr tyckte nog cirka femtio tjejer ommkring samma sak, då killen i fråga var en strippa som uppträdde på Gisleparken. Fy faaaaan vad snygg han var, välmejslad kropp som en grekisk gud och dessutom ett ansikte som påminde lite smått om Jon Bon Jovi. Så JÄVLA snygg.

Annars var kvällen helt okej, jag såg ut lite som Twiggy. Ganska mycket mindre smal bara. Tunika, som blev en kortkort klänning, svarta overkneestrumpor/stayups och ett par högklackade skor jag fick låna av Jenny, en kund som jag festade med.

Så jävla snygg. En sån karl ska jag fan i mig ha, dreglar nästan vid blotta tanken. SÅ HET!

Och ja, för er som undrar. Jag är inte  sepciellt nykter atm och det är dagens sanning.

MEN JAG ÄR INTE BITTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback