Julkväll

Dagen är snart slut. Klockan är snart åtta och jag sitter med mina syskon pch tittar på Shrek 3. Har precis suttit med en bild i Photoshop en stund, jag testade en annan stil idag... Och jag är faktistk ganska nöjd med resultatet även om jag mest kände mig som ett par stora läppar som gick.

Jag har haft en helt fantastisk julafton. Den inleddes lite klantigt från min sida, lyckades hälla en kopp te i knät vid frukosten. Brände lite på låren, men det löste sig. Min familj är så härlig ibland, känns konstigt att jag inte länge bor här, att jag ska åka hem till mig så pass snart. Men, det får bli en senare tanke. Nu ska jag bara njuta av flera lugna dagar till. Ska se om jag hinner med att träffa några kära vänner.

En liten dålig sak med idag är dock att jag fick höra att en kompis familj fick sin bil stulen igår, med julklappar och allt inuti. Så, deras jul blev väl lite sådär. Tänker på dig Niclas, raring.

image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback