Mer nålbundet till kompisar

Jag tillhör skaran som lider lite av att se vanliga raggsockor/strumpor på lajvare med i övrigt schysst utrustning. När jag lärt känna Robin och Maria som arrangerar KH (Krigshjärta, populär lajvkampanj) har jag noterat att de inte haft jättekul grejer på fötterna. Detta måste vi råda bot på. Pimp my KH-arr liksom!
 
Till Robin valde jag ett grått ofärgat ullgarn som fick sällskap av gult, vitt och ljusblått garn. Marias fick bli bruna och vita med broderade ränder i ljusgult och ljuslila. Såhär blev resultaten!
 
 
 
De röda hjärtana på Robins strumpor är tänkta att matcha hans codpiece han har till en av sina knektdräkter. Så tro inget annat. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0