Ibland är livet lite sådär extra bra

Goood vibrations... Alltså, det här året började bra. Riktigt, riktigt bra. Sovmorgon, strålande solsken. Pär körde ner mig till Maxi, jag handlade lite och promenixade sedan hem i  det vackra vädret. Om gårdagen var full av funderingar och tillbakablickar, så är dagen idag full med positiva energier och hoppfullhet. När jag såg bilarna som stod parkerade lite var som, tänkte jag att det är lite så man är. Först ganska kall och stel, men så fort solen kommer fram tinar man successivt och till slut står man i solen, glänsande och som ny. Jag älskar solen!

Nytt år, nya tag. Jag tänker försöka blogga åtminstone en gång om dagen, samt att alltid ha åtminstone en bild på varje inlägg.

Nu ska jag gå och sy lite kuddöverdrag till våra soffkuddar, köpte ett pretty tyg på IKEA häromdagen, Gunilla heter det.


Tänkte försöka sy kuddar med lite assymetriska mönster i det där och i ett vanligt svart bomullstyg. Det fanns tydligen även i stormönstrat (se nedan), men jag hittade det inte så det fick bli det här.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback