Jag stör mig

Alltså, jag vet egentligen inte varför, men jag stör mig så fruktansvärt på vissa personer. Inte folk jag känner, har äntligen skaffat mig det umgänget att jag inte umgås med folk jag inte gillar, men jag stör mig på folk typ på stan, på internet och på jobbet, kunder. Jag stör mig på folk som på något sätt känns överlägsna, i alla fall i sina egna ögon. Eller på nätet, folk med maaaassor av bilder på sig själva ute, gärna tagna lite uppifrån och med lagom urringning på linnet. Jag förstår inte riktgit faschinationen av att lägga ut sådant, men vad vet jag.

Idag ska jag ringa till en salong här i Kungälv som tydligen sökte folk. Visst, jag trivs med jobbet nu, men det vore skönt med något på närmare håll och det verkar vara en helt grymt fantastiskt bra salong. Mer än så tänker jag inte säga, men GRyMT vore det.

I helgen blir det Växjö över lördag kväll-söndag. Kort, men härligt. Ska bli roligt. Nu kommer några bilder på mig och sär-Pär, sedan drar jag till jobbet på lila faran!






Puss!

Kommentarer
Postat av: josse

Petra du ser så vuxen och stor (inte storleksmässigt) ut på bilderna, och jag som bara känner mig som 15 :P

Det är bara att konstatera att vi börjar bli gamla ;)

2008-09-26 @ 07:40:54
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: Frida

Var tvungen att ta ett kort på mig själv för att se att jag inte var en av dem som gör så=) Haha men kom på att jag inte har nån klyfta att visa upp=)

Men själv har man kommit in i en 20årskris så gör jag dumheter är det därför.Du vet, singel på redigt för första gången på 5 år. De är stort och läskigt. Puss på dig gumman

2008-09-26 @ 23:40:23
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/
Postat av: Febe

Ser så fram emot att få träffa dig i helgen.

2008-09-27 @ 09:41:33
URL: http://dryaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback