Lekar?

Vad vi människor ägnar oss åt lekar hela tiden. Nu tänker jag ju främst på i kärlek, förstås. Detta gissel som aldrig lämnar en i fred, även om man så önskar. Jag skulle faktiskt vilja kunna stänga av alla tankar på kärlek, killar och möjligheter. Bara radera den biten ur mitt liv. Men det går inte. För jag är en romantisk liten fjolla och jag tror på kärlek!

Men alla lekar och spel. Det är sällan någon som rakt ut säger till någon att "du, jag är intresserad av dig." Det ska alltid vara en massa annat snack, verka coola inför varandra osv. För det är ju så hemskt att erkänna att man är intresserad av någon som sedan inte är det tillbaka, det är ju skämmigt! Sedan vill man inte vara för på, för då försvinner en del spänning...

Och jag vet ju att jag är precis likadan! Det är jätteknasigt.

Det var nog allt för nu. Mina tankar är minst sagt luddiga och jag känner mig lite småirriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback