Trumvirvlar och trumpeter- Färdiga patinor!!

Var tvungen att dänga till med en ordentlig titel idag. För nu, nu, är äntligen mina hårt arbetade patinor färdiga! De är tillverkade i ett mycket mjukt och lättarbetat material (lind) och lär därför bli fula väldigt fort vid användning, men nu är de helt fantastiskt fina. Lädret fick jag av min vän Fredrik i somras, och jag sydde då ihop två lager för att få ett mindre töjningsbenäget och trevligt resultat i fotremmarna. Såhär blev det!

Kanske inte de mest välgjorad eller ultimata på något vis, men de är mina och de är färdiga! Hurraaaa!


Kommentarer
Postat av: SarahA

Oj, har missat dessa innan, de är urfina. Mina är fula som stryk, är glad att jag hittills inte behövt använda dem.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0