Nu är det dags igen!

Ja, nu är det dags, imorgon går flyttlass nr 6 i mitt liv. Jag har flyttat en gång -91 (eller ja.. jag och jag) två gånger -07, en gång -08, en gång -10 och nu i år. Och nu blir det till ett hus, nästan vårt eget. Helt tokigt.

114kvm, trädgård, inglasad verandra... Låter bra! Och det blir fint, det är jag övertygad om. Antagligen kommer det bli dyrt nu precis efter flytten, med saker man vill ha för att inreda med osv... Många saker har vi i vår ägo, det är något som är sant. Tror att vi fyllt ungefär 40 flyttlådor, ett helt gäng Gekås-påsar, IKEA-kassar, och så möbler och verktyg och instrument på det. Man blir alltid lika chockad över hur mycket saker man har, och nu har vi ändå flyttat ganska nyligen, och slängt en massa saker!

Idag tog dessutom en massa andra saker slut. Sista skoldagen passserade ganska obemärkt, kanske främst för att jag inte förstått att det är slut. Det har varit en otroligt mysig och välkomnande klass, det är bara jag som varit ute och svävat i min egen galenskap under året... Det är svårt att veta vad man vill med sitt liv, och det blir inte lättare.

Nåja, detta var ett totalt överflödigt inlägg. Jag lägger mest tid på min medeltidsblogg nuförtiden, i takt med att hantverksprojekt blir färdiga! Så, vill ni läsa någonting meningsfullt; läs där!

Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback