Att känna sommaren börja

Idag är det första juni. Jag vaknade lite för sent, lite för trött, av ett telefonsamtal från Pär. Alltid trevligt. Därefter upp, duscha, städa lite, sjunga. Därefter buss till Göteborg, stora staden. Gick runt i säkert två timmar och försökte hitta ett par cargobyxor som föll mig i smaken. Till slut fick jag ändra min tanke lite och fann då ett par knickers på HM. Funkis.

Fick träffat och ätit mat med Johannes från Gislaved, blev bjuden på mat och det var bara ljuvligt. Skönt att catcha upp lite gammalt prat, han såg ut att må bra! Gjorde mig jätteglad. Och så fick jag träffa Skinny och röka en vattenpipa med honom, också underbart. Slutligen hittade jag Anton och tog med mig honom hem, haha. Folköl, visor och en massa prat även där.

Och solsken och annat trevligt på det. Sommaren kunde inte ha börjat bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback