Hilfe, vad vinter det är!

Herrejisses-amagad-jävlaskit vad KALLT det är! Brukar det verkligen vara såhär? Jag fryser sönder mina tår! Tydligen är det så att det blir kallare här än någon annanstans, för det är så otroligt rå luft, tack vare havet. Så, jag måste snarast ta mig tid för att träffa mr Känga, mr Extrasula och miss Långkalsong. Mrs Raggsocka bor på min fot sedan i helgen och det är jag väldigt tacksam för, men det skulle behövas lite mer. Så, imorgon bär det nog av.

Min bil är väldigt ledsen över kylan, eller ja, ledsen och ledsen. Den är mest fuktig på insidan, och insidan får frost. Så, även om man skrapar rutorna på utsidan är det omöjligt att se ut. Man måste skrapa insidan också. Och då är det så kallt att det skapas ny frost av ens andedräkt, fail-fail situation skulle jag beskriva det som. Måste försöka fixa det snart.

Dagarna i Malmö var grymma, tack älskade vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback