Herrejävlagud

Haha, vilken kväll! Hamnade somsagt på Kafe Deluxe (vet ännu inte säkert huruvida det stavas med ett eller två) och har efter detta haft en av de absolut roligaste kvällarna på länge. Åkte först till Febe och lånade något snajsigt att ha på mig, därefter plockade vi upp Martina i sta'n, innan vi begav oss till ovan nämnda mötesplats. Bara för att finna att de tre karlar (minst) som vi räknat med att se där, inte var där. En kvart- tjugo minuter senare dök de dock upp, Peter (som jag nämnt tidigare), Vidar (som egentligen inte heter så, och som är slöjdlärare) och Daniel (som är riddare i Carnis och även han slöjdlärare). Efter ett slag trillade även min skräddarvän Emil in, till min stora glädje.

Och jävlar, vilken kväll. Efter ett litet tag hamnade jag och Peter varann, till Daniel och Febes stora förtjustning. Efter det var det klippt... som tur är hann ingen få upp en videokamera när vi var igång som värst, men det var verkligen gnabb och smutskastning (på skoj, hoppas jag...) till TUSEN. Peter är en sjujävla underbar person och det är skönt att ha någon att bråka med. Hoppas han läser här och ser att jag tycker om honom trots allt (här kan han/ni tänka sig/er en hundvalpsblick) och inser att han kanske inte ska mosa mig alltför brutalt när det väl är dags att göra upp (ja, jag och min stora mun...)

Nu måste jag försöka få huvudet att snurra, mycket liv och rörelse där, och somna. Imorgon blir det Hässleholm och examen i vad jag lärt mig om produkterna jag ska sälja på erotikpartyerna. (Heter verkligen "party" så i plural?) Många av mina vänner har visat intresse för att ha mig kommandes över och kikandes på prylarna jag har att sälja. Ska bli roligt att se när jag kan hålla mitt första seriösa party.

Nu, säng, somsagt. Tusen tack alla för kvällen ikväll, det var GRYMT. Jag kan knappt bärga mig, vill lära känna alla bättre nu. Och ge mig ut i medeltidskläder och leva medeltidsliv med er!


Puss puss, gulletuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback