Massa skoj

Oj, vad grejer det har hänt på sistone. Full rulle hela tiden, men det är roligt. Igår var jag och Pär på Liseberg tillsammans med Alexandra och hennes sambo Torbjörn, mycket mycket bättre än vad jag trodde! Vi åkte Lisebergsbanan (första gången hyperventilerade jag lite lätt, andra gången tjöt jag bara av glädje), Balder (yes, det är sant!), Kållerado och Flumeride. Några snurrande och gungande saker avsade jag mig, jag vet att jag är en fegis, och likaså Kanonen efter att ha sett loopen som är där. Så, lite fegt somsagt, men jag njöt ändå av det i fulla drag. Vädret var helt perfekt och det var lagom mycket folk. Perfekt. Dessutom fanns det ett Ben&Jerrys-café som sålde en massa god glass. Så, fusk fusk. Har varit alldeles för mycket fuskande på sistone, men jag är ganska trött på det. Längtar efter att få äta någorlunda normalt, ska testa ett litet tag till.

Idag åkte jag först till medeltidsföreningen, bara för att upptäcka att det var typ noll liv där. Så, jag åkte med Pär mot hans jobb där han skulle arbeta med sin nya bil (en Polo, lite kycklinggul sådär, 02'a) och hoppade av vid IKEA på vägen. Fick tillfälle att gå där ensam för första gången någonsin (nästan) och visste att jag hade riktigt gott om tid på mig. Så, gled runt flera varv och bara tittade. Önskar att jag hade ett stort hus att inreda och massor med pengar att köpa saker för, hehe. Någon gång.

Sitter nu och slötittar på något supermodellprogram på trean, blä. Som mamma säger, vad är det för fel på folk?

Imorgon har jag både gitarr- och sånglektioner enskilt, jippi! Det är så skönt att utvecklas, hoppas bara att det börjar göra lite skillnad snart också. We'll see!

Febe, jag skulle vilja att du tog ett kort på din nya frisyr när den är stylad och skickar till mig! Snälla? :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha din mammas kommentarer är dom bästa =)

2009-09-21 @ 13:27:21
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: Febe

Kort, nja jag vet inte det, jag är inte 100% överrens med min kamera just för tillfället, men när den har fått stå några dagar i skamvrån ska jag göra ett försök.

Trivs jättebra i frisyren förresten.

Kram

2009-09-22 @ 19:18:32
URL: http://dryaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback