Ett tragiskt slut på ett tragiskt liv.

The King of Pop är död. Helt galet. Säga vad man säga vill, men det finns inte och kommer antagligen inte heller finnas en popstjärna av hans kaliber igen. Han revolutionerade sättet att dansa, han hade en helt egen sångstil. Jag kan inte påstå att jag alltid varit så himla förtjust i allting han har gjort, men jag kommer aldrig, aldrig, aldrig kunna säga annat än att han var en proffsig artist, en produkt.

Säga vad man säga vill, men hans personliga liv har man antagligen fått alldeles för mycket insyn i. Jag tror att han från barnsben, när han blev känd, fick allvarliga störningar någonstans. Vissa intervjuer jag sett har jag slagits av att han fortfarande kändes som ett barn. Och det var nog det han var, ett stort barn utklädd i en vuxen popstjärnas kropp.

R.I.P Michael!

Kommentarer
Postat av: Paul Garate

Han hinner inte ens bli begraven förren de börjar att visa en massa dukumänterer om hans liv och efter ett tag kommer filmer som handlar om han liv...



Och allt detta kommer att komma till ytan våre man vill eller inte.

2009-06-26 @ 11:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback